سخن روز /
برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان سیستان و بلوچستان
1403/02/11

به گزارش پات، با حضور دکتر حایک عضو هیت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، حجت الاسلام سجادی نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان، قائم مقام جهاد کشاورزی استان و مدیران ستادی استان و شهرستان، مدیران عامل اتحادیه ها، طی مراسمی دادرحمن بامری از سمت مدیرکل تعاون روستایی سیستان و بلوچستان تکریم و سید غلامرضا سجادی بعنوان سرپرست این سازمان منصوب شد.

در این مراسم دکتر حایک بر تقویت نقش اتحادیه ها و تشکلهای استان سیستان و بلوچستان در ماموریت های حوزه بازرگانی تاکید کرده و گفتند: این استان به دلیل اقلیم خاص آن، ظرفیت های مناسبی در حوزه کشاورزی بالاخص در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات دارد که باید به آن توجه نموده و سرمایه گذاری لازم در زیر ساختهای استان به انجام رسد. همچنین به دلیل پهناوری استان و نیز مرزهای گسترده آبی و زمینی با دو کشور پاکستان و افغانستان فرصت مناسبی برای صادرات در این استان وجود دارد که نیاز است از آن بهره لازم برده شود.

در حکم انتصاب وی آمده است؛

نظر به تجارب و شایستگی های جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت تعاون روستایی استان سیستان و بلوچستان منصوب می شوید.

با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های فراوان آن استان، پی گیری مجدانه در اجرای برنامه های حمایت، هدایت و نظارت بر تشکلها و شبکه گسترده تعاونی ها اعم از روستایی، تولید، کشاورزی و اصناف مرتبط در انجام وظایف محوله به منظور خدمات رسانی مطلوب با بکارگیری فناوری و نوآوری در حوزه کشاورزی مورد انتظار است.

از درگاه خداوند سبحان دوام توفیقات شما را مسئلت می نمایم.

تعداد مشاهده خبر244 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal