سخن روز /
1402/03/10
دیدار مدیرعامل کشت و صنعت جیرفت با سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان

با هدف تعاملات و همکاری‌های بیشتر مدیرعامل شرکت کشت و صنعت جیرفت با سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان ، احمد بینا مدیرعامل کشت وصنعت جیرفت به همراه حامدی محمدی قائم مقام و همکاران این شرکت با محمد بلندنظر سرپرست مدیریت تعاون روستایی در محل دفتر این مدیریت دیدار و انتصاب ایشان به سمت سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان تبریک گفتند .

در این دیدار محمد بلندنظر سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان از برنامه‌ها، فعالیت‌ها و اهداف شبکه مطالبی را ارائه و خاطر نشان کرد: اصلی‌ترین و بارزترین عملکرد سازمان تعاون روستایی تامین کالاهای اساسی و نهادهای کشاورزی حلقه تولید که مورد نیاز روستاییان و کشاورزان می باشد.

وی افزود:همکاری های دوجانبه شبکه تعاون روستایی با شرکت کشت و صنعت جیرفت میتواند در ارتقا بهره وری تاثیر گذار باشد و امیدواریم با تعامل و همکاری فی ما بین بتوانیم خدمات ارزنده ای را به روستاییان و کشاورزان منطقه ارائه نماییم.

احمد بینا مدیر عامل کشت و صنعت جیرفت، کشت و صنعت جیرفت را تنها بنگاه اقتصادی کشاورزی بزرگ بخش خصوصی در جنوب استان کرمان دانست و اظهارداشت: قطعاً انتظارات مردم و بخش‌های مختلف شهرستان از این شرکت زیاد است و شاید مهم‌ترین انتظار مردم از این شرکت این باشد که بتواند الگوی کاری برای کشاورزی باشیم

ایشان ادامه داد :تعاون روستایی بخش اقتصاد محور در زنجیره تولید می باشد و می تواند پیش از تولید، در حین تولید و پس از تولید همکاری موثر را با شرکت کشت و صنعت داشته باشد.

تعداد بازدید:
26
RatingTitle
:0 :0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal