سخن روز /
1402/03/12
سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف تعاون روستایی نظارت بر امور تشکل‌ها است
نشست کمیته کنترل و نظارت شرکت تعاونی بلوک (اسماعیلی) شهرستان جیرفت با حضور محمد بلندنظر سرپرست مدیریت ، اعضای کمیته فنی ،مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت با دستور کار بررسی وضعیت شرکت مذکور در دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان :در این جلسه محمد بلند نظر سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان ضمن با اهمیت خواندن جلسات این کمیته گفت یکی از مهم‌ترین وظایف تعاون روستایی نظارت بر امور تشکل‌ها است و نظارت و هدایت نقش مهمی در چگونگی فعالیت شبکه تعاونی روستایی دارد.

ایشان تصریح کرد : به همین منظور برگزاری کمیته های کنترل و نظارت تعاونی‌ها در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت این تعاونی‌ها امری لازم و مهم به شمار می رود.

در ادامه ضمن بررسی مسائل و مشکلات شرکت تعاون روستایی بلوک مقرر شد : با توجه به پایان انعقاد قرارداد جایگاه بنزین شرکت ،جایگاه فوق با توجه به سوددهی بیشتر و بصلاح و صرفه ، اعضاء هیأت مدیره آن تعاونی نسبت به ارائه مصوبه جهت اجاره جایگاه از طریق مزایده اقدام نمایند ، همچنین بر برگزاری مجمع ،ارائه ترازمانه مالی، بروزرسانی تضامین ابواب جمعی اعضاء هیأت مدیره و مدیر عامل و کارکنان آن تعاونی تاکید شد.
تعداد بازدید:
53
RatingTitle
:0 :0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal