سخن روز /
1403/01/22
آغاز خرید تضمینی کلزا توسط شبکه تعاونی روستایی جنوب کرمان

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان از خرید تضمینی کلزا از کشاورزان منطقه در مرکز خرید شرکت ماهیدشت مدلل با مباشرت اتحادیه تعاون روستایی کهنوج خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان ، در روز چهارشنبه 22 فروردین ماه 1403، محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان به اتفاق یونس زاده مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی، رئیسی نژاد معاون بازرگانی مدیریت ، توان رییس اداره تعاون روستایی کهنوج، نماینده شرکت ماهیدشت، بامری مدیرعامل اتحادیه کهنوج از مرکز خرید شرکت ماهیدشت مدلل با مباشرت اتحادیه تعاون روستایی کهنوج بازدید و توصیه های فنی لازم در این خصوص را به مسئول مرکز خرید اعلام کردند.

در حاشیه این بازدید محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان عنوان کرد :مرکز خرید کلزا شرکت ماهیدشت مدلل با مباشرت اتحادیه تعاون روستایی شهرستان کهنوج از امروز چهارشنبه مورخ 22فروردین ماه فعال و آماده تحویل و خرید محصول کلزا از کشاورزان می باشد و کشاورزان شهرستانهای قلعه گنج ، رودبارجنوب ، فاریاب، جازموریان و منوجان میتوانند کلزا خود را به این مرکز تحویل دهند.

وی تصریح کرد: خرید کلزا در سال جاری توسط بخش خصوصی انجام می شود و شرکت ماهیدشت مدلل بعنوان بخش خصوصی توسط وزارت جهاد کشاورزی برای خرید کلزا منطقه معرفی شده که در این فرایند شبکه تعاون روستایی بعنوان مباشر خرید همکاری لازم را درایجاد مراکز خرید انجام می دهد و کلزا کشاورزان را تحویل و پرداخت وجه توسط شرکت ماهیدشت مدلل انجام میگردد.

یونس زاده مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی بیان داشت : در سال زراعی جاری سطح زیر کشت کلزا در جنوب کرمان حدود 370 هکتار است که پیش بینی می شود حدود 900 تن از این محصول استراتژیک تحویل مرکز خرید گردد.
تعداد بازدید:
23
RatingTitle
:2 :1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal