سخن روز /
1403/01/29
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت تامین و ذخیره سازی گندم بذری سال زراعی جاری توسط اتحادیه تعاونی تولید هامون
#جهش_تولید_با_مشارکت_مردم

با توجه به برداشت گندم و اهمیت موضوع تامین بذر ، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت تأمین و ذخیره سازی گندم بذری در سال زراعی 1403 در ‌مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان ،جلسه کمیته فنی و کشاورزی پیرامون هماهنگی ، برنامه ریزی و بررسی مسائل و مشکلات تهیه و تدارک گندم بذری در سال 1403 با حضور مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان ، اعضای کمیته ، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه تعاونی تولید هامون در محل دفتر مدیریت برگزار شد

ابتدا محمد بلند نظر مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان بر اهمیت تامین بذر و ضرورت هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص خرید گندم گواهی شده براساس سهمیه تعیین شده و پرداخت به موقع وجه گندم کشاورزان تاکید نمودند.

ایشان خیزش تعاونی ها در راستای مقولۀ شعار سال که از سوی مقام معظم رھبری « جهش تولید با مشارکت مردم» نامیده شده دانستند و بیان داشت : سیاست ھای ترسیمی شبکه تعاون روستایی در جنوب در راستای سیاست ھای دولت و در حمایت ازجامعه کشاورزی است.

در ادامه جلسه مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید هامون در خصوص برنامه ریزی های انجام شده جهت شروع خرید و ذخیره سازی گندم بذری توضیحاتی ارائه کرد.
تعداد بازدید:
6
RatingTitle
:0 :0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal