سخن روز /
1403/02/03
مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان:خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاون روستایی از مرز 4 هزار تن گذشت

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان؛محمد بلندنظر در بازدید از مراکز خرید تحت پوشش شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان در شهرستانهای کهنوج ، رودبار جنوب و منوجان اظهار کرد: کار خرید گندم و کلزا در سطح منطقه جنوب کرمان هم زمان با آغاز فصل برداشت محصول آغاز شده و تاکنون 4272 تن گندم از کشاورزان جنوب استان خریداری شده است .

وی افزود : از این مقدار قریب 2248تن در مرکز خرید رودبار جنوب ،1811تن در مرکز خرید کهنوج و 213تن در مرکز خرید منوجان خریداری شده و قریب میزان 2375 تن از گندم خریداری شده به سیلوهای استان حمل شده است.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان ادامه داد: تاکنون میزان 132500 کیلوگرم کلزا در مرکز خرید کلزا با مباشرت اتحادیه تعاون روستایی کهنوج خریداری شده است.

محمدبلندنظر تصریح کرد: سرکشی و نظارت به مراکز خرید گندم با تشکیل تیم‌های نظارتی مختلف انجام می شود تا در سالجاری شاهد کمترین مشکل در کمیسیون‌های خرید باشیم.

ایشان خاطر نشان کرد : تعاون روستایی امسال باهمکاری اداره کل غله علاوه بر مرکز خرید رودبار ، 2 مرکز جدید در کهنوج و منوجان دایر کرده است و بیشترین دغدغه مدیریت و شبکه تعاون روستایی این است که کشاورزان جنوب کرمان به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه محصول خود را تحویل مراکز خرید دهند.
تعداد بازدید:
5
RatingTitle
:0 :0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal